2014. február 22., szombat

18. Rész ~Titkok hálójában~

Kedves Olvasók! Elérkezett annak az ideje,hogy felkerüljön az új rész. Nagyon örülnénk ha valahogyan jeleznétek hogy olvassátok és tetszik a blog!Természetesen nem kötelező de higgyétek el 2-3 komment-től is repdesnénk az örömtől! :) De nem is húzom tovább az időt jó olvasást!

                                                                                  ***

A szemeim még mindig csukva voltak ahogyan a nap besütött a redőnyön keresztül.A tegnap este és az álmom járt a fejemben.Mikor az estére gondoltam mosoly húzódott az arcomra,de amikor az álmomra le is hervadt.Meglepő módon Lizával álmodtam még hozzá azt,hogy balesetet szenved az állapota nagyon súlyos és a végén lekapcsolják a gépekről.Igazából többször is volt olyan,hogy amit megálmodtam az később be is következett de azok nem ilyenek voltak.Ezt az álmot el kell felejtenem és a valóságra koncentrálnom.Apropó valóság mellettem fekszik életem szerelme én meg egy hülye álmon gondolkodom,még közelebb kúsztam hozzá majd egy puszit nyomtam az arcára.Úgy gondoltam hagyom aludni ha már az én hibámból ilyen fáradt próbáltam olyan óvatosan kiszabadulni a karjai közül ami szerencsésen sikerült csendben megdicsértem magamat,hogy milyen ügyes vagyok.Miután fel vettem egy pólót és egy rövid nadrágot ami szerencsére Niall-nél volt így a lányok véletlenül se gyanakodhatnak...szép ábrándok voltak.Halkan kiosontam a szobából és a konyha felé vettem az irányt. -Jó reggelt!-köszöntem boldogan. -Jó reggelt!-köszöntek kórusban kivéve a lányokat akik eddig egy szót se szóltak mivel a telefont kapkodták ki egymás kezéből. -Az estéje volt jó!-kacsintott Stella na tessék helyben vagyunk. -Igen,valószínűleg a tegnap estéjéhez képest ez a reggel csak elmegy!-szállt be Szandi is. -Vagy más ment el?!-folytatták tovább a perverzkedést és a telefon kapkodást. -Légyszi ne kezdjétek!Most az egyszer ne legyetek perverzek!-könyörögtem. -Ahogy megismertem őket az nehéz lesz!-szólt közbe Louis.-Amúgy is a piszkos fantázia nagyon jó,kérdezd a srácokat!-mondta egy mindent tudó mosollyal a lányok is felnéztek egy percre a telefonból de kerülték a szem kontaktust akár csak én. -Mit csináltok amúgy a telefonon?-érdeklődtem. -Nyomozunk.-vágta rá Szandi.

*Szandi szemszöge*

Barbi piszkálása után folytattuk a nyomozást persze nem hagyjuk annyiba az estét majd kiderítjük amit akarunk. -Szandi add már oda a telefont!-kérlelt Stella miközben próbálta elvenni. -Nem adom majd én megtalálom!-makacskodtam. -De hidd el meg fogom találni a csodás nyomozói képességemmel!-próbálkozott tovább. -Tudod mit, keressük meg együtt!-ajánlottam fel. -De mit kerestek annyira?-kérdezte Zayn. -Ha rólunk van szó nyugodtan kérdezzetek meg minket!-mosolygott Liam. -Semmit!-vágtam rá.-Köszi de az ezerszer könnyebb lenne!-sóhajtoztam. -Már tudom miről van szó.-szólalt meg Barbi.-David?-kérdezte.Igen a One Direction mellett nagy rajongói vagyunk Stellával ketten David Beckham-nek Barbi Christiano Ronaldo párti. -Igen.-mosolygott Stella.-Azt keressük melyik lába tört el!-magyarázta el neki. -Szeretitek David Beckham-et?-csodálkozott Louis. -Igen.De ne hogy azt higgyétek hogy a foci teljesítménye miatt!-világosította fel őket Barbi. -Ez most komoly?-hitetlenkedett Zayn.A kínos kérdésre szerencsére nem kellett válaszolnom mert elkezdett csörögni a telefonom.

*Stella szemszöge*

Miután Szandi oly' kedves volt és egyedül hagyott engem a David-es ügybe három kíváncsi szempárral és ezer kérdéssel találtam szembe magam. -Szóval szeretitek David Beckham-et.-jelentette ki Zayn. -Igeeen.És??Nem nagy ügy!-legyintettem rám. -És mégis mióta "szeretitek" őt?Hogy szerettétek meg?-nevetett Liam. -Igazából apukáink nagy foci rajongók és meg kellett nézni egy meccset.Úgy 1 éve.-válaszoltam kérdéseire miközben még mindig a telefont bújtam. -Amúgy is a bal térdét műtötték meg!-mondta. -Komolyan?-néztem fel rá.Csak bólintott. -Szandi igazam volt a bal térde lett meg műtve!-kiabáltam neki. -Köszönöm!Imádlak!-öleltem meg s rohantam Szandihoz de előtte.. -Ja Barbi 5 perc múlva Szandi szobájába!-közöltem vele.Miután Szandinak bebizonyítottam az igazamat Barbit bombáztuk a kérdéseinkkel.....

*2-3 nap múlva*

*Szandi szemszöge*

Ma engedik ki Jess-t a kórházból így elmegyünk hozzá látogatóba. A fiúk is akartak jönni de ők most veszik fel az új albumukat a Midnight Memories-t  (katt ide).Az út elég rövid volt nem is gondoltam volna,hogy ilyen közel lakik akkor azért ér Stella olyan hamar haza ha ott van.Mikor kiszálltunk a kocsiból kicsit meglepődtem.Egy elég nagy ház elé értünk először el sem hittem,hogy az övé.Csengettünk majd néhány perc múlva ki is nyílt az ajtó.Ha én orvos lennék még biztosan nem engedtem volna ki ilyen állapotba.A feje be volt kötözve,hegek a kezén az arcán... -Szia.-köszöntünk.-Hogy vagy?-kérdeztem. -Sziasztok.Köszi jobban,de gyertek be!-nyitotta szélesebbre az ajtót.A ház belülről is szép és modern volt.Mindenhol divatképek,rajzok úgy nézett ki mint Stella szobája.Egy ideig csak a szokásos kérdések:Hogy vagy?Mi volt?stb... -Kérdezhetek valamit?-Szandi. -Csak nyugodtan.-mosolygott. -Ööö..Zayn miatt volt a baleset?-kérdeztem bátortalanul. -Nem!-mondta egy kis idő múlva.-Csak köd volt az úton és nem láttam!-magyarázkodott. -Akkor örülök,mert már kezdtem aggódni!-fújtam ki egy jó nagy adag levegőt. -Nincs miért!-nyugtatott meg.Vagy úgy két órát beszélgethettünk de olyan gyorsan telt az idő.Jess egy nagyon jó fej csaj legszívesebben még maradtunk volna de ma JLS koncertre megyünk a fiúkkal.Megbeszéltük,hogy egyszer el kéne menni vásárolni és ha felépült elmenni bulizni.

*Zayn szemszöge*

Mielőtt haza mennék elmegyek meglátogatni Jess-t mert ma engedték ki.Az a baj,hogy a fiúk is kezdenek gyanakodni főleg Louis és Liam. -Hé hova mész haver?Ma megyünk JLS koncertre a lányokkal!-állított meg Liam. -Addigra haza érek csak van egy kis elintézni valóm.-hazudtam. -Ha szabad tudni mi az?-kérdezte Louis.-Mert kezd rohadtul elegem lenni abból hogy folyton eltűnsz nekünk meg hazudnunk kell érted!-mondta szúrósan. -Elintézni való majd megyek Hello.-zártam le. Úgy 20 perc séta után ott is voltam Jess házánál.Mivel volt hozzá kulcsom nem csöngettem. -Szia Jess!-köszöntem. -Szia.Gyere a konyhába!-hallottam meg a hangját. -Neked nem pihenned kéne?-vontam kérdőre. -De.Csak tudtam hogy jössz és gondoltam főzök valamit.-adott valami húst a számba. -Hmm ez finom!-nyeltem le. -Örülök,hogy ízlik!Mi volt a stúdióban?Mikor lesz kész az album?Hány szám lesz rajta?-kérdezősködött. -Hát elég kemény napunk volt de úgy nem érdekes.Nem sokára max. 1-2 hét.18 szám lesz rajta.-válaszoltam sorra. -Akartam mondani,hogy menjünk el moziba megnézni azt az új filmet de te ma nem érsz rá.-jelentette ki. -Igen...várj ezt te honnan tudod?-értetlenkedtem. -Ma voltak meglátogatni és mondták.Gondoltam neked is kell menni velük.Amúgy Barbi és Szandi is tök jó fejek és kedvesek!Nagyon jól elbeszélgettünk.-mosolygott. -Akkor örülök,hogy jól kijöttök.De most sajnos mennem kell mert nem sokára indulnunk kell a koncertre. -Rendben menj csak,majd találkozunk.Szia!-ölelt meg. -Szia.-köszöntem el.Nagyon nagy bajban vagyok Szandi és Jessica kezdenek jóba lenni mi van ha kiderül a titok eddig is eleget aggódtam emiatt.Valakinek el kell mondanom.De kinek?Talán Harry-nek...nem ő nem tudna segíteni,Louis ő sem furcsán viselkedik ha Szandi-ról van szó,esetleg Liam talán tud adni valami jó tanácsot.Mindegy ezen ráérek később gondolkodni...

*Liza szemszöge*

Egy ideje már nem beszéltem se Szandival se Stellával.Egészen máig.Gondoltam,hogy felhívom őket hátha van kedvük egy csajos napra.Elég sokáig csöngött ki mire felvette.Megkérdeztem tőle mi van velük..mintha nem tudnám.A telefonban Szandi elég furcsa volt de lehet,hogy csak képzelődöm.Éppen megakartam kérdezni,hogy van-e kedvük vásárolni amikor egy ajtó nyitódást és egy ismerős hangot hallottam.Barbi volt az.Napról-napra egyre jobban utálom.Tönkre tette az életemet.Egyre öntött el a düh és a szomorúság. -Itt vagy?-hallottam a hangot a vonal másik végéből. -Igen de mennem kell szia!-ráztam le.Ki kell kapcsolnom az agyamat de hogyan?! És ekkor eszembe jutott elmegyek az egyik régi törzs helyemre.Bár ott elég sok a drogos de nem érdekel jól akarom magamat érezni.

*1-2 órája a buliban*

Ez a hely jobb mint amire emlékeztem.A piák úgy jönnek mint a jobbnál-jobb pasik.Egyre jobban érzem magam csak egy valami hiányzik még pedig....a füves cigi.Megkerestem Joey-t az egyik régi barátomat aki ilyennel foglalkozik.Mint mindig most is volt nála ami nekem kellett.Az utolsó amire emlékszem,hogy a tánc parkett közepén táncolok egy ismeretlen pasival....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése