2014. január 25., szombat

14. Rész ~Crazy Mofos~

*Eleanor szemszöge*

Éppen Szandival beszélgettünk az iskola kertjében.Beszélgettünk?Szandi beszélt én meg csak hallgattam egyfolytában Louis járt a fejembe.Ő a kedvencem nem mintha a többieket nem szeretném.Az a nap járt a fejembe amikor elmentem velük a strandra olyan jól elbeszélgettem vele remek társaság.Vicces,okos,kedves,jószívű, barátságos és nem utolsó sorban jóképű.Lehet,hogy csak beképzelem de szerintem összeillünk.Louis iránti sóvárgásomból Szandi hangja hozott vissza.
-El,Eleanor itt vagy?-hadonászott a kezével előttem.
-Persze itt vagyok.Mit is mondtál?-informálódtam mondatai tartalmáról.
-Azt kérdeztem hogy,hogy érezted magad múltkor velünk?-világosított fel.
-Remekül.-mondtam mosolyogva.-A barátnőid is jó fejek csak kicsit perverzek.-gondoltam végig az egész napot.
-Igen az biztos,hogy nincs baj a fantáziájukkal.-mondta mosolyogva.
-Ti miről beszéltek ha nincsenek a közeletekbe a fiúk?-kíváncsiskodtam.
-Azt inkább hagyjuk.Majd megtudod.....nem sokára.-mondta kacsintva.-Uuu tudod mire gondoltam tartani kéne gy pizsi partyt.-mondta kérdésemet meg sem várva.
-Én benne vagyok,de most már menjünk mert mindjárt becsöngetnek.-és csodák-csodájára megszólalt a csengő.Hogy,értette azt hogy "Nem sokára majd megtudod,, Louis mondhatott valamit rólam esetleg elakar hívni randira?Nagyon remélem.


*1 hét múlva*

*Szandi szemszöge*

Eljött a mi Niall-ünk szülinapja.Újabb egy évvel idősebb lett.Niall szülinapja miről is szólhatna természetesen a kajáról.A buli Niall kedvenc és legtöbbet látogatott helyén lesz a Nando's ba lesz
.Meghívtuk Niall legtöbb és legközelebbi barátait.
A buli tehát: helyszín: Nando's
                  kaja:minden amit csak eltudsz képelni
                  hangulat:örűlt-eszméletlen jó
                  pia:rengeteg
                  zene:Justin Bieber.Igen a fiúknak csak egy telefon hívásba került és Justin bele is egyezett.Mint kiderült a fiúknak Niall szülinapján "különleges" ébresztési módjuk van.Ezt most láthatjuk is mivel éppen Niall szobája felé tartunk.Amint beléptünk a szobába a fiúk szó szerint a békésen alvó Niall-re vetették magukat.Mit ne mondjak elég vicces volt.Sajnáltuk szegény Niall-t de ezen muszáj volt nekünk is nevetni.A "különleges" ébresztés végére mindenki a földön volt persze más-más okokból.Mi a nevetéstől a fiúk meg legurultak az ágyról.Niall szülinapi bulija előtt a srácok elmentek paintball-ozni.Kíváncsi vagyok mennyire lesznek lila foltosak.Ameddig ők szétlövöldözik egymást mi addig elmentünk megnézni,hogy minden készen áll-e a bulira.Szomorúan tapasztaltuk,hogy nincs minden a legnagyobb rendben.De Barbi tökéletes szervező készségével megoldotta  a gondot .Ameddigre mindennel végeztünk mehettünk is haza készülődni.A házba belépve furcsa látvány fogadott minket a fiúk partyra készen felöltözve nem is volt "annyi"lila folt rajtuk.Miután mi is letusoltunk és átöltöztünk indulhattunk a bulira.

*Néhány órával a buli kezdete óta*

A hangulat fantasztikus.Mindenki táncol.A társaság nagyja részeg még a mi kis csapatunkból is.Egyedül Zayn,Liam és én vagyunk józanok.A többieket hagyjuk.Barbi és Stella látszólag jól érezték magukat gondolom Niall-nek és Liam-nek furcsa volt,hogy részegnek látják őket de még a felét se látták.Én is csatlakoztam volna hozzájuk ha Zayn nem "parancsol" rám,hogy ne nagyon igyak mert tervei vannak velem.Stella és Barbi fáradtan tértek vissza a tánc parkettről.Kicsit beszélgettünk amikor megszólalt a kedvenc számunk ami kivételesen nem 1D volt.A fiúkat meglehetősen könnyen rávettük,hogy táncoljanak velünk.Néhány számot még végig táncoltunk aztán arra azt elhatározásra jutottunk,hogy ideje haza menni.

*Otthon*

Haza érve a buli még mindig tartott.Megittunk még "pár üveg" pezsgőt és amikor Niall és Liam úgy döntöttek a lányok eleget ittak felvitték őket a saját-saját szobájába.Zayn-nel ketten maradtunk a konyhába.Ameddig Zayn valamit pakolászott addig én a pulton ülve pezsgőt ittam.Talán ez a második alkoholos ital amit az este ittam.Zayn hirtelen elém  állt és vadul csókolni kezdett lábammal átkulcsoltam a derekát kezemmel a hajába túrtam.Csak hosszú percek után váltak el egymástól az ajkaink.
-Ne itt, menjünk fel inkább a szobába!-mondtam zihálva.Válaszként csak megcsókolt.Felemelt és felvitt a lépcsőn egyenesen a szobájába.Miután lábbal becsukta az ajtót óvatosan eldöntött az ágyon és fölém mászott.Hol a nyakamat harapdálta hol szívogatta miközben folyamatosan szabadítottuk meg egymást a ruhadaraboktól.A nyakamról áttért az ajkaimra és újra megcsókolt.Szenvedélyesen de mégis rajongva csókolt.Imádtam a csókját.
Mindkettőnkön már  csak a fehérnemű volt a zavaró tényező de azok se voltak hosszú életűek.

*Másnap reggel*

Egy csodálatos estét töltöttünk együtt Zayn-nel.Amikor a másik oldalamra pillantottam boldog voltam,hogy Zayn mellettem fekszik.Lassan kikeltem az ágyból nehogy felébresszem és átmentem Stellához.Talán először kopoghattam volna mielőtt bemegyek.
-Stella képzeld el mi törtéééént....-figyelt rám hirtelen négy kíváncsi szem pár.Liam és Stella az ágyon ültek és ahogy láttam Stellán szörnyű fejfájással küszködött a másnaposság miatt.
-Igen mit képzeljek el?-kíváncsiskodott.
-Öööö....háát.-zavaromban nem tudtam mit mondjak.
-Liam esetleg kicsit magunkra hagynál?!-kérdezte meg barátját akinek nem igazán esett le,hogy zavar minket.
-Persze bár úgyis megtudom miről van szó tudjátok mi is mindent megbeszélünk!-kacsintott Stellára.
-Mindent?.pirult el.Liam csak bólintott egyet.
-Na de magatokra hagylak titeket neked meg szerzek fejfájásra gyógyszert.-mondta és ki is ment a szobából.Ahogy Liam bezárta az ajtót sikítozva az ágyra ugrottam.
-Képz..képzel...képzeld el lefeküdtem Zayn-nel!-próbáltam halkabban kinyögni értelmes szavakat de a végére ismét elkezdtem sikítozni.
-Úgy tudtam!-vágta rá.
-Honnan?-álltam le az ugrálással.
-Először is nem fejezted be a mondatot Liam előtt.Másodszorra kócos a hajad.Harmadszorra Zayn inge van rajtad.Negyed szerre ki van szívva a nyakad.Ötödszörre már éppen itt volt az ideje?-síkitozott és ugrált immár ő is.Kopogás zavarta meg az ugrálásunkat.
-Bocsi de sajnos be kell jönnöm öltözni mert mennünk kell Simon-hoz megbeszélni a koncertet.-magyarázkodott.
-Semmi baj,már mindent megbeszéltünk!-mondtam el neki még mindig mosolyogva.
-Hoztam gyógyszert?-nyújtott át Stellának egy fájdalom csillapítót és vizet.Míg Liam elment fürdeni addig amennyit tudtam és el szabadott elmeséltem a tegnap éjszakáról.Ismét Liam zavarta meg a beszélgetésünket aki a fürdőből jött ki.
-Én nem akarom megzavarni a mese délutánt.De fel kéne öltöznöm kimennétek?-finoman utasított minket.
-Még én is?-piszkálódott Stella.
-Igen az előbb ti is kitettetek engem a saját szobámból!-vágott vissza.Miután kimentünk a szobából Barbit is beavattam a dolgokba és annyit kérdeztek hogy azt sem tudtam melyik kérdésre mit válaszoljak ezért egyszerűen lezártam.
-Tudjátok mit minden kérdésetekre IGEN a válaszom!-adtam fel.
-Mindenre?-kérdezték egyszerre egy perverz mosoly kíséretébe.
-Perverz állatok vagyok!-kiabáltam velük.
-Igen,azok!-hallottuk meg Harry hangját az ajtó mögül.
-Ne hallgatózz Harry!-kiabáltunk vele.
-Nem akartam hallgatózni csak Zayn akar veled beszélni és engem küldtek fel!-próbálta megmagyarázni.Miután ezt megtudtam Zayn szobája felé vettem az irányt.A szobába beérve Zayn-t sehol se láttam.
-Zayn,itt vagy?-érdeklődtem hol létéről.
-Fürdő!-hangzott a válasz.A fürdőben éppen a haját csináltam.
-Hallom kerestél.-dőltem neki az ajtó félfának.
-Igen ugye nem bántad meg a tegnap estét?-kérdezte aggódva és hajába túrt.
-Ez volt életem legszebb estéje!-karoltam át a nyakát és egy apró puszit leheltem ajkaira.
-Zayn gyere már?hallottuk meg Louis hangját.
-Máris megyek?-kiabált vissza Zayn amitől beszakadt a dobhártyám.-Bocsánat nem akartam.-nyomott egy puszit a fejem búbjára.Miután a fiúk elmentek a lányokkal úgy eldöntöttük hogy elmegyünk vásárolni mivel nincs iskola.A vásárlás folyamán a lányok még mindig kérdezgettek a tegnapról azt hittem soha nem szállnak le a témáról de hála Istennek mégis.Igaz akkor és ők voltak a téma megbeszéltük az elmúlt hónapok eseményeit és hogy mennyit változott az életünk.Büszkén kijelenthetem az ÉLETEM TÖKÉLETES.A csajos napunk kicsit elhúzódott mivel csak estefelé értünk haza.Éppen pakoltuk le a szatyrainkat amikor anya írt:
,,Szia kicsim hogy vagy?Légyszíves lépj fel Skype-ra szeretnénk veled/veletek beszélni egy elég fontos dologról.Szólj a lányoknak is.Puszi.xoxo Anya".Vajon mit akarhatnak?Talán az,hogy régen beszéltünk de arra anya nem írta volna,hogy fontos dolog.Izgulok.Remélem nem velünk és a fiúkkal kapcsolatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése