2014. január 18., szombat

13. Rész ~Kiruccanás~

Kedves Olvasók! Kérnélek Titeket, hogy iratkozzatok fel/ kövessétek a blogot, mert ez egyfajta magabiztosságot adna nekünk. De nem is húzom tovább a szót, jó olvasást! :)

***

Teltek az iskolás napok, már mindenki beszámolt a legújabb barátnőjéről és, hogy mit kell róla tudni. Már eltelt egy hét is, amikor a fiúk azzal az ötlettel álltak elő, hogy menjünk el valahova. Tanakodtunk és mivel az idő is megengedte, ezért elhatároztuk, hogy elmegyünk fürdeni a közeli strandra. Persze, mindenkinek eszébe jutott, hogy hívjuk meg a lányokat is, meg Lizát is. Fel is hívtam Eleanor-t, hogy nincs-e kedve eljönni. Természetesen belement, majd megbeszéltük, hogy hol találkozzunk. Megkérdeztem Stellát, hogy ő nem-e hívja fel Jessica-t. Azonban Zayn közbelépett.
-Szerintem ne hívjátok meg! Ismerem őt.
-Mégis miért ne hívjuk meg?-vontam kérdőre.
-Mert tudom, hogy nagyon szerelmes belém és ha megtudná, hogy veled együtt vagyok, akkor összetörne.-magyarázta.
-De hát előbb-utóbb úgy is megtudja.-erősködtem.
-De nem akarom, hogy személyesen lássa ezt. Biztosan összetörne a szíve. Egyébként is elég népszerű csaj, szerintem ezen a meghíváson nem múlik semmi.-győzködött.
-Igaz?-néztem Stellára.
-Hát, eléggé népszerű.-vonta fel közben a vállát.
-Oké.-mentem bele.
-Köszi! Te vagy a legjobb!-csókolt meg Zayn.

*

Megérkeztünk az adott helyszínre. Mivel csak Eleanor volt az egyetlen idegen, szokás szerint mindenkinek bemutatkozott. Majd kezdetét vette, a kipakolás. Ennek a java része úszógumi, matrac, gumiból készült felfújható állatkák voltak. Mikor minden kikerült a kocsiból, kezdetét vette a fürdés. Zayn természetesen belejött a vízbe, de a mélyebb részbe már nem jött. Mikor láttam, hogy alakomon legelteti szemét, játékosan meglöktem.
-Mi van?-kérdezte.
-Ne legeltesd már rajtam a szemed!-nevettem.
-De ha egyszer ilyen alakod van!-odahúzott magához és lágyan megcsókolt, miközben a víz hullámzott felénk. Mintha nem is felnőtt emberek lennénk! Újra gyerekek lettünk, amikor úszkáltunk a vízben. Így eltelt a délelőtt. Délben kijöttünk, majd kerestünk valami jó kis büfét. Persze a srácokat többen felismerték és rohantak hozzájuk fotóért vagy éppen autogramért. Elég nehéz volt helyet találni, hiszen ilyenkor a népség ellepi az összes helyet, ahol ételt lehetne venni. Nagy nehezen találtunk is egyet. Meg is ebédeltünk, majd igyekeztünk a helyünk felé, hogy minél előbb megemésztődjön az étel és újra bemehessünk a habokba. Szinte mindenki "gyorsan pihent" meg, hiszen újra vizesek akartak lenni. Kivétel ez alól csak én és Louis voltunk.
-Biztos, hogy ne maradjak itt?-kérdezte Zayn.
-Biztos. Menj csak. Louis talán nem esz meg.-próbáltam viccelődni. Zayn csak nevetett, egy puszit nyomott homlokomra és futott a víz felé. Őszintén egy kicsit paráztam valamiért. Nem tudom miért, talán mert Louis-sal még nem beszélgettem, vagy talán mert még mindig sztár és rajongónak tekintem a kapcsolatunkat?!
-Mi a baj?-kérdezte Louis.
-Semmi.-tördeltem a kezem.
-Látom, hogy valami van. Csak nem?-mosolyodott el.
-Mi az?-kérdeztem félénken.
-Te még mindig a One Diretion énekesének tartasz és izgulsz amiért kettesben maradtál velem.-mosolygott.
-Ezt meg honnan tudod?-nyitottam nagyra szemeimet.
-Hidd el, tudom milyen ez. De ne izgulj, bírlak.-nevetett.
-Óóó köszönöm!-mosolyodtam el.
-Nem kell a közelemben izgulj, barátok vagyunk.-tárta ki karjait, én pedig megöleltem, majd elhatároztuk, hogy megyünk a többiekhez. Az egész délutánt végigfürödtük. Korunktól eltekintve játszottunk is a vízben. Sötétedéskor megindultunk hazafelé. Egy csodálatos délutánt hagyhatunk magunk után. Remélem megismételjük! De közben pedig még mindig zavarban voltam, egész délután hiszen Louis volt a másik kedvencem Zayn mellett. Mindig amikor rám néz, rám mosolyog, elpirulok. Nem tudom miért, én Zayn-t szeretem, de mintha valamit éreznék... valamit érzek Louis iránt. De nem tudom, hogy pontosan mit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése