2014. január 11., szombat

12. Rész ~Álmaink iskolái~

Kedves Olvasók! Ez a rész nem lett olyan izgalmas mivel,csak az iskolákat mutatja be de ne aggódjatok a közel jövőbe épp elég izgalom lesz!! Feltűnik két új szereplői is Eleanor és Jessica. Az elkövetkező néhány történetbe jobban megismerhetitek őket! Reméljük tetszeni fog a rész! Jó olvasást!

***

*Néhány nap múlva*

Szeptember 2.-a.Elérkezett a nap,hogy újra iskolába menjünk.Általában utáltuk ezt a napot de valahogy most vártuk..én biztosan.Lehet azért mert ez lesz az első főiskolai napunk.Nagyon hálás vagyok a szüleimnek,hogy engedték,hogy az álom iskolámba menjek.Szerencsésnek mondhatjuk magunkat mert mindenki abba az iskolába megy ahova mindig is szeretett volna.Én ugye művészeti,Barbi rendezvény szervező,Stella pedig divat tervező iskolába.Mivel teljesen más iskolákba megyünk így nem leszünk ott  hogy segítsünk egymásnak.Reggel izgatottan és fáradtan keltem fel nem csak azért mert az idegességtől nem bírtam aludni,azért is mert  Zayn-nel szinte egész éjjel beszélgettünk.A konyhába leérve  csak Barbit és Stellát találtam tudtuk hogy csak hárman leszünk a házba mert a fiúknak valamilyen interjújuk van.Még mindig furcsa ,hogy ha megjelenik valami velük kapcsolatos dolog például:album,lemez... legszívesebben sikítanánk de szerencsére nem tesszük........előttük.Miután kicsit beszélgettünk muszáj volt elindulni az iskolába.Az iskolába belépve tátva maradt a szám igaz amikor Zayn-nel eljöttem más kívülről is csoda szép volt de belülről még szebb.
A  nagy csodálásba nem figyeltem oda és neki mentem valakinek.
-Jaj,bocsánat nem figyeltem!-kértem bocsánatot és segítettem össze szedni a könyveit amit az én hibámból ejtett el.
-Semmi baj én is így reagáltam amikor először megláttam a sulit!Amúgy én Eleanor vagyok!-mutatkozott be
-Én pedig Szandi!-mutatkoztam be én is
-Sajnos,most mennem kell mert órám van de remélem még beszélünk!-mondta de máris rohant órára.Nagyon kedves lánynak tűnik remélem még találkozunk. Én is elindultam legelső feladatom megkeresni titkárságot hogy megkaphassam az órarendet első feladat kipipálva.Első óra ének.Remek imádok énekelni emlékszem kislányként mindig otthon énekeltem a szüleimnek kitudja talán nem sokára nem csak a szüleim hallhatják a hangomat.

*Stella szemszöge*

Boldogan keltem fel.Vártam ezt a napot kiskorom óta divat tervező akartam lenni,és ehhez ma megteszem az első lépést.Éppen Barbival beszélgettem amikor Szandi jött be.Amennyire ismerem valószínűleg ő még jobban izgul mint mi mindig is fontos volt neki a tanulmányi eredménye és tett is érte,hogy kitűnő legyen.Átbeszéltünk mindent, hogy mi történt velünk a nyár folyamán és kijelenthetem csodálatos volt.És az óra nyolc órát ütött olyan furcsa,hogy itt csak fél kilenckor kezdődik a tanítás újra kis diákok lettünk de az életünk merővel más mint volt.
Amikor az bementem az iskolába éreztem ,hogy ez-az amit egész életembe csinálni akarok.Mivel nem tudtam,hogy hol van a titkárság ezért segítséget kellett kérnem.
-Szia,bocsi de még új vagyok és nem tudom mi hol van.Megtudnád mondani hol van a titkárság?-érdeklődtem egy lánytól.
-Szia,semmi baj a folyosó után balra.-magyarázta el.
-Oké,köszönöm a segítséget....-köszöntem volna meg a segítségét ha tudtam volna a nevét.
-Jessica.-mondta-Te pediiig....?
-Stella vagyok.-mondtam meg én is a nevemet.
-Elkísérlek az irodához.-ajánlotta fel és már mentünk is.Kiderült hogy ugyan arra szakra járunk így osztály társak leszünk.Egész nap beszélgettünk ennek köszönhetően jobban megismertük egymást.Örültem annak hogy már máris van egy "barátom" de a legjobban annak örültem,hogy akár nem sokára a mi művész nőnk-nek tervezhetek ruhát.Már alig várom!!

*Barbi szemszög*

Nem aludtam semmit egész este forgolódtam.Izgultam a mai nap miatt mi van ha valamit elszúrok vagy nem leszek jó a szakmába.4 éve akarok rendezvény szervező lenni a középiskolába mindig rám bízták a bálokat,eseményeket,karneválokat.A lányok biztatására jelentkeztem az iskolába,mert szerintük van tehetségem a szervezéshez...ez ma kiderül.Mivel nem tudtam aludni és csak forgolódtam ezért inkább felkeltem ébren voltam már akkor  is amikor a fiúk elindultak az interjúra.Már közel két órája ültem a konyhába amikor végre lejött Stella.Elmeséltem neki,hogy mitől félek,hogy nem leszek elég jó.Sikerült megnyugtatnia mint mindig.Beszélgetésünket Szandi zavarta meg ő is fáradtnak néz ki ő vajon mennyit aludhatott?Miután ki tárgyaltuk a nyár eseményeit máris indulnunk kellett.Az ajtóban elköszöntünk egymástól és már csak azt vettem észre hogy az iskola előtt állok.Niall-től:
Legszívesebben sarkon fordulnék de nem tehetem hisz rendezvény szervező akarok lenni minden bátorságomat össze szedve bementem az iskolába.Már az igazgatói iroda előtt voltam megint elő tört belőlem a félelem és úgy voltam vele most azonnal elmegyek de kaptam egy SMS-t
,,Kicsim tudom,hogy izgulsz de nincs miért!Biztos remek rendezvény szervező leszel!És ha minden jól megy TE fogod szervezni a koncertjeinket ,Szandi lesz a vendég fellépőnk,Stella pedig a stylist-unk!Ne aggódj mi mind melletted állunk! xxx Niall.
Ettől az SMS-től bátrabb lettem és be mentem az igazgatóhoz.Az első napon remekül telt a tanáraim szerint remek érzékem van a szervezéshez.Hazudnék ha azt mondanám nem élvezem hogy parancsolgathatok.....de egyszerűen akkor érzem úgy, hogy ön magam vagyok.És kitudja lehet,hogy Niall-nek igaza van lassan én fogom szervezni a koncerteket nekik akár Szandinak vagy éppen Stellának a divatbemutatóit.

2 megjegyzés: